2011. március 11., péntek

Paraván 2.


Folytatom a paraván készítésének  leírását..


 Itt a polcon  a dobozokban, tárolom az üvegeket..

Igyekszem  környzettudatosan élni, ezért az apró üvegdarabokat,  ami a szabásnál leesik, szín szerint  csészécskékbe, poharakba, dobozokba összegyűjtöm.  Azt tervezem, hogy korong formára összeolvasztom majd ezeket és ajtó betétet készítek belőle. Erről is be fogok számolni itt ablogon.                                                                                             


Itt vannak a maradékok.
Ez az egyik panel. Ilyenből van 4 . Ezeket kell bemozaikolni.
A kiszabott, lecsiszolt  virágokat rá kell ragasztani az üvegre. Az üveg alá beragasztottam a tervet, hogy orientáljon, hová ragasszam a virágokat. Nem tekintem szigorúan követendőnek, ha úgy tetszik menetközben módosítom.                                                                                           
Az egyik panelra ráraktam a virágokat.
Mielőtt elkezdtem volna a virágok felragasztását, minden panel minden virágját kiszabtam lecsiszoltam és az egymás mellé kiterített  tervrajzokra fölraktam azokat, hogy lássam az összhatást és ha kell még  áltoztatni tudjak rajta.                             

Erre a panelra már majdnem minden virágot fölragasztottam. A továbbiakban minden panelre föl kell ragasztani az összes virágot, bele kell ragasztani a közepeket és a gyöngyöket. utána a hátteret kell megcsinálni, majd kifugázni, letisztogatni , összeszerelni  és kész. De erről majd az elkészülés folyamatában írok.                                                          
Növény nélkül mit ér az élet? Azért télen is van egy kis vitamin kertem. Az ablakba cserepekbe meg ládába ültette fokhagymát, petrezselymet, salátát.                                                                  
Most itt tartok a munkában.   A továbbiakról folyamatosan beszámolok.                                                                                                                                                                             

4 megjegyzés:

  1. Most már itt a tavasz, a kertedbe is ültethetsz, ha kész a paraván. Nálunk egyre több virág nyílik.

    VálaszTörlés
  2. A salátát szívesen lelegelném, - baromi hosszú volt a tél :) - A paraván paneljeidet nagyon irigylem, nekem anno senki se csinált ilyen szépet a selymeimhez. Jók a fotók, - tök jól lehet követni a munkafolyamatot, és az is látszik milyen sziszifuszi meló. Teccik a virágokkal teleragasztott panel. Cs

    VálaszTörlés
  3. Alice! Nagy fába vágtad a fejszédet. Csodálom a kitartásodat és a szorgalmadat. Nagyon szép lesz, már abból is látszik ami eddig elkészült.Csak igy tovább!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hahó, Alice! Hogy haladsz a paravánnal????

    VálaszTörlés